Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Første aften på værelset - Sombra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:45 am

Sombra grinede lidt og forsvandt ~ så dukkede hun op bag hende "hvorfor så ikke bare informere dem om at du er her, alene~?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:46 am

Det gav et sæt i Zarya og hun snurrede hurtigt rundt, så hun kunne se hende igen, "Don't do that!"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:48 am

Sombra grinede lidt og smilede skævt til hende "you don't mean that~"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:50 am

Zarya rynkede brynene og nikkede, "Da" sagde hun, mens hun så bestemt på hende, ".... og hvis jeg stoler på dig, hvad så?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:51 am

"Well så kan vi forhåbentlig få noget til at virke" sagde hun og gik rundt om hende "jeg giver dit detaljer om hvor vi slår til og hvordan, du beskytter ham og sørger for han ikke dør, uden at jeg kommer i problemer for det"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:53 am

Zarya fulgte hende med øjnene og sørgede for ikke at have ryggen til hende, "Hrm ... hvordan vil du give mig oplysningerne?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:54 am

"Har du en computer?" spurgte hun og så hende an
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:54 am

Zarya fnøs, "Da" sagde hun og lagde armene over kors, "Selvfølgelig"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:55 am

"Her?" spurgte hun med et smil over det fornærmede udtryk
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:57 am

"Da" sagde Zarya igen og brummede utilfredst, "Hrm, jeg er med i dette århundrede"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:58 am

Sombra grinede lidt fornøjet "fint, så skaffer jeg dig nogle data"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 5:59 am

Zarya så mistroisk på hende, "Hrm .. nu gør du ikke noget med min computer?" -.o
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:00 am

Sombra kom til at grine lidt "vil du hellere have dem printet?" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:01 am

Zarya så utilfredst på hende, "Jeg vil bare ikke have du ødelægger noget på den"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:01 am

"Nej nej" sagde hun amused
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:04 am

Zarya så mistroisk på hende, "Eller instalere nget på den"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:04 am

"Nej" sagde hun fornøjet
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:06 am

Zarya så mere mistroisk på hende, "Hrm ... godt" sagde hun og så hende an, "Hvornår får jeg mere at vide?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:06 am

"If you agree to work with me?" spurgte hun og smilede skævt "right now."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:07 am

Zarya så hende mistroisk an, "... hrmf .. hvilket valg har jeg"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:08 am

"Well, du kunne sige: screw this guy, I'm going home" sagde Sombra "leave the guy death for good.. eller du kunne forsøge at beskytte ham uden min hjælp, men virkelig, det ville bare være dumt."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:09 am

Zarya fnøs, "Hrmf, jeg er ikke ukompetent" sagde hun fornermet .. hun kunne sikket godt beskytte ham alene ...
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:09 am

"I know, ellers havde jeg ikke bedt om din hjælp" sagde hun lidt amused
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:11 am

Zarya brummede og så hende an, "Hrmf, fint .. vi kan arbejde sammen" sagde hun, .. men jeg stoler ikke på dig"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 EmptyTors Nov 16, 2017 6:14 am

Sombra grinede lidt "aw, og her har jeg været helt sød og ærlig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første aften på værelset - Sombra   Første aften på værelset - Sombra - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Første aften på værelset - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Handle gaver med Sombra - Sombra
» Efter en dejlig aften <3 Gabriel
» D.Va!!!!!! - Sombra
» Spionage - Sombra
» Mobilnummer! - Sombra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: