Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Pakke ud! - Moira

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:23 pm

De havde knapt nok kommet ind på værelset, før Widowmaker havde lagt sin taske på den ene seng og annonceret at hun ville finde Reaper. Så var hun væk.

"So much for bonding time" sagde Sombra med et lille grin og så efter den blå kvinde og skævede så imod Moira.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:29 pm

Moira sukkede svagt og placerede sin egen taske på en af de andre to senge, "Vi er her ikke for at bonde"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:31 pm

Sombra sukkede svagt "I er da også bare rigtigt hyggelige er I" sagde hun opgivende
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:33 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Det var ikke mit foreslag at dele værelser" påmindede hun, "Jeg havde foretrukket mit eget lokale"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:34 pm

"Aw, det lyder som verdens kedligste slumberparty" grinede Sombra
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:36 pm

Moira så lidt på hende, "Hah" sagde hun sarkastisk, "Jeg håber ikke nogen af jer piller ved mit udstyr"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:37 pm

"Jeg kunne aldrig finde på at pille ved noget der ikke var mit!" sagde Sombra og fandt sit stjælne tech frem.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:41 pm

Moira rystede lidt på hovedet af hende og grinte svagt, "Så længe det ikke er mine ting, overlever du nok"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:42 pm

Sombra skævede imod hende, ikke helt sikker på det var en joke.. "aw I know you love me"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:43 pm

Moira hævede et øjenbryn, "I wouldn't test that theory if I were you"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:46 pm

Sombra grinede lidt "ah easy tía" sagde hun og vendte sin taske på hovedet ud over sengen!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:48 pm

Moira sukkede svagt og åbnede sin kuffert op, "Og hol dit rod til jeres side af værelset"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:49 pm

"Ja ja" sagde hun og sukkede lidt, hun var værre end Reaper..
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:53 pm

Moira nikkede tilfredst, "Godt" sagde hun og begyndte at pakke avanceret teknologisk udstyr ud
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:55 pm

Sombra fik en computerskærm op og klikkede lidt rundt "hmm, det virker til her er en pool, har ikke pakket badetøj"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:58 pm

Moira hmm'ede lidt og satte sit udstyr op på lokalets bedste bord, "Der er nok en butik. Brug endelig masser af tid der"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 8:59 pm

"Yeah?" sagde Sombra og nikkede lidt, she might "vi skulle have taget et sted hen man kunne snorkle.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 9:01 pm

Moira kom til at smie lidt, "Hvis du tager det op med Akande, er jeg sikker på han kan arrangere et mordforsæg ved havet"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 9:01 pm

"yeah?" sagde Sombra med et håbefuldt smil "could be pretty need"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 9:04 pm

Moira nikkede lidt og sukkede, "Forhåbentligt en mission I kunne klare alene, det bruger alt for meget af min tid"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 9:05 pm

"Aw, you love it here" grinede hun og satte sig i sin seng
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 9:08 pm

Moira fnøs og så sig om, "Dette er langt fra et passende laboratorium"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 9:09 pm

"Heldigvis behøver du ikke lave science stuff her, kom med til poolen!" tilbød hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 9:13 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Je er ikke taget med på en måneds lang mission uden mulighed for at arbejde"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira EmptyOns Nov 15, 2017 9:14 pm

Sombra sukkede lidt af hende.. hun måtte finde hende en sciene christmas sweater
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pakke ud! - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Pakke ud! - Moira   Pakke ud! - Moira Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Pakke ud! - Moira
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» K-Y-S-S-E-R - Moira
» Sexting2 - Moira
» Du er med i talon? - Moira
» ... e_e' I don't feel! - Moira
» Chilling and... christmas shopping?! :D - Moira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: