Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Du er med i talon? - Moira

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 10:55 pm

Moira sukkede svagt og så mod hende, "... Jeg har brug for founding for at forske"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 10:56 pm

"Du kan få founding andre steder, du er en brilliant kvinde" sagde hun frustreret "det er de ting du forsker der er problemet"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 10:58 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Jeg har ikke et godt ry, darling" sagde hun og rystede på hovedet, "Og jeg har ikke tænkt mig at smide års arbejde ud af vinduet"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:00 pm

Angela så frustreret på hende og så væk "du er fuldstændig ligeglad med hvad der sker med folk?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:01 pm

Moira rynkede brynene og så lidt frustreret frem for sig, "Alle er her i verden for dem selv"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:01 pm

"Ikke alle" sagde Angela lidt bittert
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:03 pm

Moira sukkede og kørte en hånd gennem sit hår, "Man kan ikke leve for andre"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:03 pm

"Man kan prøve" sagde Angela frustreret
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:04 pm

Moira så lidt på hende, en smule bekymret, ".. er ikke det livet handler om"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:18 pm

Angela så frustreret på hende "man kan i hvert fald gøre sit for at andre ikke lider på grund af det"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:22 pm

Moira tøvede lidt, ".. det er de færreste der gør"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:26 pm

"Og det er hvad der er galt med verden" sagde hun vredt
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:29 pm

Moira trak lidt på skuldrene, "Det er bare sådan verden er"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:31 pm

"Nej det er ej" sagde hun uenigt.. og frustreret.. og lidt såret, hvilket var dumt, hun burde ikke være såret. Hun så frustreret væk "jeg ved ikke hvad jeg havde regnet med" sagde hun.. og gik mod døren!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:33 pm

Moira blinkede og rynkede brynene, "Vent!" sagde hun hurtigt og tog et skridt efter hende, "... hvorfor kom du?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:34 pm

Angela stoppede.. hun rynkede brynene og rystede på hovedet "det ved jeg ikke" mumlede hun.. trist!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:36 pm

Moira rynkede brynene og tog tøvende et skridt mere hen mod hende, "... du må være kommet af en grund"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:37 pm

".. jeg ved ikke.. jeg havde vel håbet.." hun sukkede frustreret af sig selv "at det ikke var sandt, eller at du.. jeg ved ikke, i det mindste ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:39 pm

Moira så undersøgende på hende og følte .. ja .. at noget var ved at glide fra hende, "At jeg ikke, hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:41 pm

"I det mindste ikke var ligeglad.." hun rystede på hovedet "at du ville være.. mere enig eller selv synes det var forkert.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:42 pm

Moira tøvede og rynkede brynene .. hun lod blikket glide over hende, ".. havde det været bedre?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:43 pm

Angela kom til at grine lidt.. havde det? "Det ved jeg ikke" sagde hun ærligt og så væk "måske"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:45 pm

Moira rynkede brynene og følte sig .. lidt tabt og forvirret, "Hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:46 pm

"Havde du selv synes det var forkert.. så havde det vel talt til en morale.. som du selvfølgelig ville have brudt" hun sukkede og tog sig til hovedet
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 EmptyLør Dec 16, 2017 11:48 pm

Moira rynkede brynene og så på Angela, ikke sikker på, hvad hun skulle sige, "... moral er en begrænsning"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Du er med i talon? - Moira
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: