Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg er ikke træt... - Gabriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 1:51 am

Reaper skævede mod ham og kom til at smile mere, "Good" sagde han .. og nussede Jack lidt i håret .. det kunne fjender godt
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 1:53 am

Jack rødmede lidt.. og kom til at smile.. Gabe skulle nok komme tilbage til dem. Han var allerede meget mere tilbage end han havde ture håbe på ".. jeg har savnet dig"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 1:54 am

Gabriel blinkede overraskede og rynkede brynene .. han skævede ned mod ha og sank en klump, ".. I'm not back"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 1:55 am

Jack brummede.. og pressede sig ind til ham "jeg savner dig" sagde han så
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 1:58 am

Reaper rødmede og sukkede, det var ikke bedre .. han strøg ham forsigtigt over ryggen og rynkede brynene mere, "I lige måde" sagde Gabriel og Reaper brummede irriteret
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:00 am

Jack lukkede øjnene og tog en dyb indånding.. hans vejrtrækning var lidt ujævn "det hjælper at du er her.."
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:01 am

Gabriel så ned på ham og sank en klump .. han strøg ham gennem håret og trak ham lidt tættere, "... ja" gav han ret .. hans stemme var kun lidt ujævn
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:02 am

Jack pressede sig ind mod ham og lagde hovedet mod hans bryst..
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:15 am

Gabriel trak vejret ind i et kort, skælvende sug, og holdt ham tæt mod sig, "... I'm here, Jack"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:16 am

Jack tog et usikkert åndedrag og nikkede uden at sige noget, han stolede ikke på sin stemme lige nu.. han strammede grebet mere om Gabe.. Gabe var her..
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:21 am

Gabriel holdt om Jack og strøg ham i håret .. Han mumlede beroligende ting på spansk og aede videre, mens han prøvede at få klumpen i halsen væk
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:23 am

Jack prøvede ikke at græde.. han kunne ikke græde, ikke her, ikke nu.. ikke mens Gabe kunne se og høre ham.. han trak vejret usikkert og rystede lidt, hans krop og hans sind var ikke helt enige om det med at græde.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:28 am

Gabriel trak den rystende Jack beskyttende ind til sig, "it's ok" mumlede han hæst og strøg ham gennem håret, "I got you"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:33 am

Ok har allerede skrevet det her på discord men sender dig det lige her anyway, quote fra den der video om Moira: "She was specificly recruited by Reyes because Reyes sorta identified her talent with genetics and Reyes might have had genetics issues that he wanted some scientific help with"

Det lyder som om Gabe måske ikke bare har ville have superkræfter. Hvad hvis det er noget med supersoldier programmet? Hvad hvis Gabe havde problemer med sin krop og det er nogle af dem der stod for super soldier tingene han er vred på??//

Jack græd... stille, men han græd. Han pressede sig ind til Gabe og prøvede ikke at sige en lyd..
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:35 am

Uuuh!!! Uuuuhhhh!! //

Gabriel aede Jack over håret og mumlede beroligende og trøstende ord, i en stemme der heller ikke var langt fra gråd, "You're safe ... I got you .."
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:37 am

Ja ikke Surprised ? //

Jack holdt stramt om ham og nød at høre Gabriels stemme.. det hjalp, men det gik også tårene til at trænge sig mere på
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:41 am

Jo! O.o //

Gabriel holdt ham tæt mod sig og sank en klump, "it't ok" mumlede han hæst, "It'll be alright"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:42 am

Ja! Very Happy han siger ting så casually han gør e_e' som om han ikke lige har sagt vildt vigtig plot stuff han ikke har nævnt før e.e''' jeg siger dig de har alt loren skrevet ned og han kan ikke huske hvad de lige har sagt og hvad de ikke lige har sagt e.e'''.....//

Jack prøvede at trække vejret beroligende og nikkede.. det skulle nok gå.. Gabe var her nu..
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:47 am

Gabriel strøg ham over håret og brummede, "yeah, that's it .. you'll be fine"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:48 am

Jacks vejrtrækning blev langsomt, men sikkert, mere og mere almindelig..
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:52 am

Gabriel strøg ham over ryggen og sank en klump, "Sådan"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 2:55 am

Jack sank en klump... han brummde en ikke så tydelig undskyldning da han havde gjort Reapers bluse våd......
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 8:52 am

Gabriel strøg ham over ryggen, "hm?" Sagde han spørgende, da det virkede som om Jack havde prøvet at sige noget til ham
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 12:51 pm

Jack løftede hovedet lidt så man kunne høre ham bedre, og måske se han havde grædt "undskyld.."
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 EmptyLør Dec 23, 2017 1:22 pm

Gabriel rynkede brynene og så utilfreds på ham, han strøg ham over kinden og brummede, "Du har ikke noget at undskylde for"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ikke træt... - Gabriel   Jeg er ikke træt... - Gabriel - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg er ikke træt... - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg går ikke ... - Jack
» .. det er ikke som det ser ud? - Jack, Ana
» Overwatch er her - Gabriel
» Fanget!.... - Gabriel
» Nede og træne! - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: