Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... Ziegler? - Mercy

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:08 am

Det var 30. november og Blizzardworld åbnede i morgen. Talon var rykket ind på hotellet, Sombra Moira og Reyes pakkede ud, Lacroix skiftede tøj, og Doomfist var taget ud for at undersøge området. Han stod nu i lobbyen og kiggede grundigt på det ophængte kort over hotellets ettager, hvis man blev nødt til at forsvinde hurtigt, var der brandtrappen og muligvis en dår på øverste etage? Det var nok værd at tjekke ud.
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:10 am

Mercy havde lige checket ind og var nu på vej hen til det store kort, for at få sig et billede af hvor præcis konferencen foregik. Hun smilede venligt da der allerede stod en i færd med at bruge det og så meget koncentreret ud "noget specifikt De leder efter?" spurgte hun høfligt og med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:21 am

Akande smilte høfligt til kvinden, der henvendte sig til ham og måtte kigge en gang til, det lignede da .. han rømmede sig lidt og fokuserede på, hvad han skulle svare, "Jeg prøvede at finde ud af, hvordan jeg kom til træningsbanen" løj han
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:22 am

"Ah ja" sagde Angela og så på kortet "jeg har været her en gang før, lad mig se om jeg kan huske lidt.. jeg mener der var i denne her del af hotellet" sagde hun tankefuldt og så på en af delene af kortet.. hvor der i sandhed var et motioncenter!.. Angela ledte dog stadig.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:34 am

Akande udnyttede at hun kiggede på kortet til at studere hende nærmere, jo det var dr. Ziegler. Han smilte høfligt, "Tak for hjælpen, det er alt for venligt"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:36 am

"Ak, man skal hjælpe hinanden" Angela smilede til ham og så på kortet "ah, der" sagde hun med et tilfreds smil og pegede på motioncenteret "gemte sig bag poolen"
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:40 am

Akande smilte lidt til hende og nikkede, "Ah, ja det ser jeg" sagde han og så interesseret på hende, "Er du her også for Blizzardworld?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:42 am

"oh nej" Angela grinede lidt "nej, jeg skal til medicin konferencen der finder sted her på hotellet. Selvom et par af mine kollegaer da har sagt at det ville være dumt at tage hjem uden at have kigget forbi Blizzardworld, men der skulle være så mange mennesker.."
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:46 am

Akande nikkede lidt, "Ah, ja jeg har selv en bekendt der skal il samme konference" sagde han og lavede en mental note om at informere Moira om Angelas tilstedeværelse, "Jeg tror parken er mylderet værd, det håber jeg da"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:47 am

Angela nikkede "skulle en af mine dage åbne op, kan det da være jeg tager et smut forbi" sagde hun, den del af diskussionen gik normalt hurtigere hvis man løj lidt.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:51 am

Akande nikkede lidt, "Det burde du virkelig" sagde han med et svagt smil, "De skal jo også tjene penge"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:56 am

"Det har de vidst ikke brug for min hjælp til" sagde hun med et lille grin "hotellet her skulle have været booket længe"
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:57 am

Akande nikkede og smilte tilfredst, "Ja, det har det vist, det var heller ikke helt nemt at få et værelse"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 3:59 am

"Nej, der skulle man være hurtigt ude" sagde hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:01 am

Akande nikkede tilfredst, "Eller have de rigtige forbindelser"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:03 am

Angela smilede lidt til ham "det skal jeg selvfølgelig ikke kunne udtale mig om" sagde hun og så lidt nysgerrigt på ham?
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:06 am

Akande smilte lidt tilfredst, "Jeg har forretninger med firmaet bag parken" forklarede han
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:07 am

"Ah, ja så forestiller jeg mig man kan lidt ekstra" sagde hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:11 am

Akande nikkede lidt, "Ja, det kan man som regel" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:12 am

Angela nikkede med et smil "så håber jeg De får en god tur i Blizzardworld"
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:14 am

Akande nikkede til hende, "Og jeg håber du får en god konference"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:14 am

"Mange tak" Angela smilede til ham og så imod kortet.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:17 am

Akande smilte tilbage og nikkede til hende, "Vi støder måske på hinanden igen"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:18 am

Angela smilede til ham og nikkede "det gør vi måske"
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy EmptyOns Nov 15, 2017 4:19 am

Akande nikkede og begyndte at gå!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... Ziegler? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: ... Ziegler? - Mercy   ... Ziegler? - Mercy Empty

Tilbage til toppen Go down
 
... Ziegler? - Mercy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alone at a bar - Mercy
» Videnskabskongres - Mercy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Lobby-
Gå til: