Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad skete der? - Symmetra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:32 pm

Akande havde været midt i at gøre sig klar til sin aften med Symmetra, da han havde fået en besynderlig og foruroligende besked. Hun havde aflyst, og ville ikke se ham igen. Nogensinde. Forvirret og bekymret havde han både ringet og skrevet, men havde ikke fået noget svar. Nu var han taget over til hendes værelse, for at finde ud af, hvad der foregik. Han bankede bestemt på hendes dør.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:36 pm

Satya havde aflyst med -falsk navn- . Nej. Ikke -falsk navn-. Akande Ogundimu. Bedre kendt som Doomfist. En undsluppen fange der arbejdede for terroristgruppen Talon. Hun havde været chokeret. Ikke vidst hvad hun skulle gøre. Hun havde aflyst sin aftale med ham, selvfølglelig. Hun skulle også informere Vishkar... det var foruroligende, hvor meget hun havde brudt sig om den kriminelle mand der-... der blev banket på.

Med rynkede bryn gik hun hen og åbnede døren.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:38 pm

Akande sukkede lettet, da døren gik op og Symmetra åbnede, så var der i det mindste ikke sket hende noget. Han rynkede brynene og så bekymret på hende, "Du har ikke svaret på mine beskeder"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:39 pm

Satya så overrasket på ham og gjorde sit ansigtsudtryk hårdt og køligt "goddag." hilste hun og holdt døren lukket nok til han ikke kunne komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:41 pm

Akande rynkede brynene mere og nikkede, "Jeg forstår du er blevet utilfreds med mig .. må jeg høre, hvad jeg har gjort?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:42 pm

"De ved udemærket hvad De har gjort" sagde Satya og så på ham med et vredt blik "De arbejder for Talon?"
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:43 pm

Akande blinkede overraskede, men rettede sig så lidt, "Ah" sagde han, ja det forklarede jo hendes opførsel, "Jeg havde ikke regnet med du fandt ud af det"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:44 pm

"Nej. Det havde du vel ikke." sagde hun og strammede grebet om håndtaget lidt.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:47 pm

Akande rynkede brynene og tøvede lidt, ikke .. ja .. ikke sikker på, hvordan han skulle håndtere det, "Jeg beklager at .. ja .."
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:47 pm

"Også jeg." sagde Satya "farvel."
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:49 pm

Akande rynkede brynene, "Satya, vent." sagde han og prøvede at ligge bestemthed i sine ord .. ikke sikker på, hvad han ville sige, men .. sikker på han ikke ville miste hende
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:50 pm

Satya spændte lidt i kæben og tøvede med at lukke døren.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:52 pm

Akande så undersøgende på hende, han måtte være hurtig, "Tag med mig" sagde han, før han havde mulighed for at tænke det igennem, bange for at hvis han tøvede, ville hun forsvinde
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:52 pm

Satya blinkede med øjnene og så et øjeblik forvirret ud "tag med dig?" spurgte hun, ikke sikker på hun havde hørt rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:55 pm

Akande tøvede, det havde nok ikke været det smarteste træk .. han lukkede øjnene kort og samlede sig, så åbnede han dem igen, "Ja. Du er talentfuld og dygtig"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:57 pm

"Ah. Så det er hvad det her har været?" spurgte hun og følte sig vred og såret "du regnede med at kunne få mig med i Talon? At jeg ville give dig hard-light og hjælpe med terrorisme?"
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:58 pm

Akande blinkede overraskede, "Nej, det var ikke .." han lavede en frustreret lyd, "Det var ikke mine intentioner" sagde han og prøvede at lyde oprigtig
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 8:59 pm

"Du har måske forstået hvad jeg kan, men tydeligt ikke hvilket menneske du har med at gøre" sagde hun skarpt "jeg vil aldrig hjælpe hverken dig eller Talon" e_e
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 9:00 pm

Akande rynkede brynee og rettede sig lidt op, "Vi har samme mål" sagde han alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 9:00 pm

"Nej. Det har vi ikke" sagde Satya e_e
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 9:03 pm

Akande nikkede, "Jo" sagde han bestemt, "En bedre, stærkere verden"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 9:04 pm

"Du slår folk ihjel" sagde hun vredt.
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 9:06 pm

Akande rettede sig lidt op, "For hele menneskehedens bedste"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswan
Alder : 28 år
Kvinde

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 9:07 pm

"Nej det er ej." sagde hun og så vredt på ham "det her kan føre til endnu en krig"
Tilbage til toppen Go down
Doomfist

Doomfist


Fulde navn : Akande Ogundimu
Alder : 45 år
Mand

Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra EmptyLør Dec 16, 2017 9:09 pm

Akande rynkede brynene, "Krigen kommer alligevel, vi har brug for at være klar. Vi kan ikke slappe af og give os hen til uforsigtighed og dovenskab"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad skete der? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skete der? - Symmetra   Hvad skete der? - Symmetra Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad skete der? - Symmetra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Du er i fare! - Symmetra
» Dig?! Lukker de din slags ind?! - Symmetra
» .. hvad er det for en larm? - Symmetra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: