Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Du er med i talon? - Moira

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 9:42 pm

Angela havde ikke haft lyst til at tro Jack. Men Jack havde ingen grund til at lyve… og Angela havde ingen grund til ikke at tro ham. Ikke anden end at tanken gjorde hende dårlig. Hun havde fået Moiras værelsesnummer og havde så undskyldt sig og gået. Direkte mod Moiras værelse. Det kunne ikke være rigtigt. Men det kunne bestemt være rigtigt.

Hun kom hen til Moiras værelse og bankede på med tre bestemte slag.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:10 pm

Moira så op og rynkede brynene .. hun kendte ikke nogen der bankede på. Måske Akande. Hun så sig lidt om, men Sombra og Lacroix var der ikke .. så måtte hun vel. Med et lidt irriteret suk gik hun over og åbnede døren ..
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:10 pm

Angela stod foran døren, et meget utilfreds udtryk i øjnene "du er med i Talon?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:16 pm

Moira blinkede, det var ikke hvad hun havde ventet, ".. gaddag til dig også, Angela. Hvordan fandt du mit værelse?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:16 pm

Angela gik ind uden at være blevet inviteret og så vredt på hende "du er med i talon?" gentog hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:18 pm

Moira sukkede svagt og lukkede døren bag hende, "Så .. der er ingen grund til at tage sådan på vej"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:19 pm

"Det er en terroristgruppe" sagde hun og så alvorligt på hende "en terroristgruppe der dræber tidligere overwatch medlemmer"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:20 pm

Moira sukkede svagt, Angela kunne få lt til at lyde så skidt, ".. men med mange midler"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:22 pm

"Det er jeg ikke i tvivl om" sagde hun og så frustreret på hende "midler til at dræbe uskyldige"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:30 pm

Moira sukkede, Angela var så dramatisk .. "Midler til forskning, Angela"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:31 pm

"og til at dræbe uskyldige" sagde hun og så frustreret på hende "de dræber aktivt tidligere overwatch medlemmer"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:33 pm

Moira tøvede lidt og rynkede brynene, ".. gør alle ikke det?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:34 pm

Angela så lidt stødt ud "nej alle prøver ikke at dræbe mine venner eller mig."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:37 pm

Mora sukkede, nej ok .. humor var måske heller ikke den bedste vej nu, "Jeg er ikke involveret i den del af Talons foretagner"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:38 pm

"Virkelig? De betaler dig ikke for at forske i våben der kan hjælpe med at dræbe deres fjender? Tidligere Overwatch medlemmer inkluderet?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:39 pm

Moira sukkede lidt, ".. eg er ikke direkte involveret i den del"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:41 pm

"Virkelig?" spurgte hun skeptisk "hvad gør du så for dem?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:44 pm

Moira tøvede og sukkede svagt, "Jeg forsker, de støtter mig økonomisk og jeg giver dem del i min viden"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:45 pm

"Viden som er farlig, især i hænderne på Talon!" udbrød hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:46 pm

Moira rynkede brynene og så lidt på den meget vrede Angela, "... Det er sandt, ja"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:47 pm

"Ja!" Angela så frustreret og lidt desperat på hende "hvorfor så.. hvorfor gør du det så?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:49 pm

Moira tøvede og rynkede brynebe, hun vendte sig lidt fra hende, "Som jeg sagde støtter de min forskning"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:49 pm

"Og så er det ligemeget hvem og hvad der kommer til skade i processen?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:51 pm

Moira sukkede svagt, "Det er ikke mit ansvar, hvad de gør med min viden"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira EmptyLør Dec 16, 2017 10:52 pm

"Jo det er det" sagde hun frustreret "det er ikke folk der tager din viden, de betaler dig for den og du levere."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du er med i talon? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Du er med i talon? - Moira   Du er med i talon? - Moira Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Du er med i talon? - Moira
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Talon meeting! - All of Talon!
» K-Y-S-S-E-R - Moira
» Pakke ud! - Moira
» ... e_e' I don't feel! - Moira
» Sexting2 - Moira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: