Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Date! .. næsten - Sombra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 11:28 am

Sombra smilede "yup" sagde hun tilfreds... da tjeneren var gået rynkede hun brynene lidt "så hvad skete der egentlig med dig og Katya?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 11:32 am

Zarya brummede og så spørgende på hende, "hrm, før eller efter?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 11:32 am

"Both?" sagde Sombra interesseret
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:25 pm

Zarya brummede og rynkede brynene, "Hrm .. hun sendte bud efter mig og informerede mig om, at hun havde en vigtig opgave. Du havde angrebet hende og truede hende, og Rusland, på livet" hun rystede på hovedet og fik et bittert udtryk i ansigtet, "Jeg var starstruck, hun ville være på fornavn, sagde vi var venner"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:28 pm

Sombra rynkede brynene og nikkede lidt.. brød sig ikke om at det var sket med Zarya. Ikke at hun ikke forstod Volskaya. "And then?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:29 pm

Zarya brummede, "Hrm .. så tog jeg ud for at finde dig" sagde hun og rystede på hovedet, "Jeg havde et billede og et dæknavn" hun rynkede brynene lidt mere, "Hrm .. og jeg blev sat sammen med den hacker"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:31 pm

Sombra nikkede og smilede lidt "ikke helt dårlig heller" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:32 pm

Zarya fnøs, "Hrmf .. det er de vel ikke" sagde hun og rystede lidt på hovedet, "nå, men så fandt jeg dig" sagde hun, lidt tilfredst, "Fik omnicen ud og .. hrm ... ringede til Volskaya"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:34 pm

"Ja?" Sombra så hende interesseret an
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:36 pm

Zarya brummede utilfredst ved mindet "Jeg forhørte hende om, hvorfor hun ikke havde tilstået. Hun sagde det ikke var så simpelt, at det var det bedste for landet, for folket, at de ikke ville kunne forstå. Jeg informerede hende om at det var simpelt, men lyver ikke for venner, så gik jetg med til at holde det hemmeligt."
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:37 pm

Sombra nikkede langsomt og så hende an.. tænksomt. Man lyver ikke for venner huh?
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:39 pm

Zarya brummede lidt, "Så tog jeg tilbage til fronten" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:40 pm

Sombra nikkede og så undersøgende på hende..
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:42 pm

Zarya brummede, "Der har jeg været til du kontaktede mig"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:42 pm

Sombra nikkede lidt og så hende an "og der tager du tilbage når vi er færdige her?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:45 pm

Zarya tøvede og rynkede brynene lidt, "Hrm .. det var planen ..."
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:46 pm

Sombra nikkede lidt, og kunne godt mærke at tanken om Zarya snart var væk ikke sad godt med hende overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:48 pm

Zarya så undersøgende på Sombra .. ikke ret glad for tanken om at forlade hende, "Hrm .. og dig?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:48 pm

"Tja, nu må vi se hvad der sker med Gabe og Widow" sagde hun og rynkede brynene lidt "rigtigt sjovt bliver det jo ikke når de er væk.. men det er selvfølgelig heller ikke derfor jeg er med i Talon"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:50 pm

Zarya brummede lidt og så undersægende på hende, "Hrm .. måske værd at genoverveje at være med"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:51 pm

Sombra lavede en tænksom lyd "tja" sagde hun "nu er det jo ikke fordi der er en masse alternativer"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:52 pm

Zarya brummede, "Hrm ... med dine evner kunne du lave det meste"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 5:53 pm

"Ja" hun smilede lidt "men nu vil jeg jo vide hvem der styrer verden"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Kvinde

Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 6:35 pm

Zarya brummede, "Hrm, der må være andre steder, hvos du kan undersøge det"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra



Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 EmptySøn Dec 17, 2017 6:36 pm

"Ja, men ikke lovlige" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Date! .. næsten - Sombra   Date! .. næsten - Sombra - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Date! .. næsten - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 6 af 20Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Næste
 Lignende emner
-
» Handle gaver med Sombra - Sombra
» Jul jul jul jul! - Alle! .. næsten
» D.Va!!!!!! - Sombra
» Spionage - Sombra
» Mobilnummer! - Sombra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Byen :: Andre steder i byen omkring hotellet-
Gå til: