Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Efter juleaften! - Reaper, McCree

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyTirs Dec 26, 2017 11:39 pm

De havde spist til de ikke kunne spise mere og sunget til deres halse var ømme! De havde danser om juletræet og de havde drukket! Men alt godt måtte komme til en ende og den glade forsamling var til sidst gået fra hinanden og fundet deres værelser. Jack kom ind til sidst, efter at McCree havde fået Gabriel og hvalpen ind. Han lukkede og låste døren.. og lagde sine pervy puder hen i sengen.. han smilede lidt.. det havde været en god aften.. men det var også aftenen til confessions. Han rynkede brynene lidt og så mod McCree... han tog en indånding og prøvede ikke at se trist ud. Det her var for Gabe og Jesses skyld. "Jesse?"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyTirs Dec 26, 2017 11:53 pm

Reaper smed sine egne to pervy puder på sengen sammen med bamserne, så så han lidt nysgerrigt mod Jack og Jesse?

McCree så hurtigt og bekymret mod Jack .. det lød ikke godt. Han sank en klump og nikkede, ret sikker på han godt vidste, hvad der skulle snakkes om ....
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:00 am

Jack tøvede lidt... han skævede kort mod Gabe.. og brummede så "Gabriel er forelsket i dig."
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:10 am

Gabriel blinkede og fnøs! Han så utilfredst på Jack, "Jack er forelskede i dig"

McCree blinkede og rødmede overraskede .. han så mellem dem og rømmede sig, "... det tror jeg ikke I behøver være bekymret for"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:14 am

Jack blinkede med øjnene og rynkede brynene "jeg er ikke bekymret, jeg fortæller dig det fordi Gabe ikke selv gør."
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:18 am

Gabriel fnøs af dem, "Jeg kunne sige det samme" sagde han og krydsede armene

McCree rødmede og så bekymret mellem dem, "... I don't think there's anything for ya to tell .."
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:22 am

Jack brummede "Gabe, fortæl ham du er vild med ham!"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:25 am

Reaper fnøs, "You tell him"

McCree tøvede og så lidt mellem dem, "... måske det her er noget I burde ordne indbyrdes ... Uhm .. jeg kan gå ud og ryge?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:28 am

Jack tøvede og så irriteret på Reaper "Gabe"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:32 am

Reaper så på Jack, "Jack" sagde han, "Han har brug for at høre det fra dig"

McCree trak sig lidt væk, "Hør .. Jg er skker på I ikke har grund til at være bekymret .. jeg mener" han køede sig i håret, "Det er ret tydeligt at Jack er vil med Gabe og omvendt, I'll keep out of it, I promise"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:34 am

Jack så forvirret over på McCree og rødmede overrasket "hvad.. nej, Jesse, sådan er det ikke"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:39 am

Gabriel rødmede og brummede enigt, "Nej, Jack er vil med dig" sagde han og så lidt utilfredst på Jack

McCree rødmede og rømmede sig, "No, he isn't" sagde han og smilte lidt trist, "He likes ya a lot, boss"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:40 am

Jack rødmede mere.. han brummede og sukkede lidt af dem, det her var da en uheldig drejningen samtalen var ved at tage "Jesse.. Gabe.. jeg ved I er forelsket i hinanden"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:45 am

Reaper rødmede g så frustreret mellem dem, "Hrm, du tager fejl ... McCree er forelskede i dig, Jack"

McCree rødmede og så bekymret mellem dem, "... hør ... jeg skal nok holde mig ude af det .. det behøver I ikke bekymre jer om ... "
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:47 am

"Han er forelsket i dig Gabe" brummede han
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:50 am

Reaper fnøs, "Nej han er ej, det er dig han vil have"

McCree rynkede brynene ... de hørte vist ikke efter, "hør .. uhm .. I behøver ikke være jaloux" sagde han og flyttede lidt på sig, "I know yer meant to be .. I won't meddle"sagde han og sank en klump, "Jeg lover jeg ikke går efter nogen af jer ..."
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:51 am

Jack så forvirret på McCree og rystede på hovedet "nej, Jesse, hør nu på hvad jeg siger"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 12:53 am

Reaper rynkede brynne, "Bestemt ikke" sagde han, "Du skal være sammen med Jack"

McCree rødmede og så forvirret mellem dem, ".. uhm ... Jeg .. Jack vil ikke .. og .. I burde" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 1:16 am

Jack så overrasket ud og nikkede forstående "nej, jeg ved det godt Jesse" sagde han "du behøver heller ikke være sammen med mig, jeg forstår godt at I to burde være sammen"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 1:19 am

Reaper fnøs, "Det er ikke det han siger, Jack .. han siger han ikke tror du vil have ham"

McCree så bekymret mellem dem, "... Listen ... det er nok bedre I snakker om det her uden mig .. jeg mener .. det bliver nok nemmere for jer .. og jeg ved godt I skal være sammen .. I skal ikke tænke på mig"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 1:26 am

"Vi har talt om det" sagde han alvorligt "problemet er at Gabriel tror du er forelsket i mig og ikke i ham" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 1:29 am

Reaper fnøs, "Problemet er at hverken du eller Jack ved den anden elsker jer"

McCree tøvede og rynkede brynene, "Hør ... I er jo ikke inr´teresseret" sagde han og så mellem dem, "... I won't get hurt, don't worry"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 1:42 am

Jack så forvirret ud "nej, Jesse vi er begge interesseret" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : Unknown
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 1:46 am

Reaper rødmede og brummede lidt forlegent .. så nikkede han ...

McCree blinkede overraskede og rødmede dybt .. han så mellem dem med store øjne og hans hjerte begyndte at slå hurtigere, ".. ya can't beserious"
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt
Mand

Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree EmptyOns Dec 27, 2017 1:47 am

Jack rynkede brynene "jo" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Efter juleaften! - Reaper, McCree   Efter juleaften! - Reaper, McCree Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Efter juleaften! - Reaper, McCree
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» ... angående McCree - Reaper
» Bedste juleaften! - Lúcio
» Efter videnskabskongres - Fareeha
» Efter karoke - Jack
» Efter en dejlig aften <3 Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: