Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

-

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Mere snak! - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira

Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

Mere snak! - Angela Empty
IndlægEmne: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:04 am

Moira sad tænktsomt i sin bobbel med en bog i hånden. Hun havde ikke læst en linje af den, der blev ved med at være for mange forvirrende tanker og følelser i hendes hoved ... for meget der var sket, for meget hun ville sige, for meget hun ikke turde sige ...
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy

Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:05 am

Angela sad ved siden af Moira med sin egen bog i hånden!.. for Moira havde taget en bog så Angela havde taget en bog!
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:07 am

Moira så mod Angela og udnyttede at hun virkede optaget, til at lade blikket glide over hende .. hun rødmede, var de virkelig sammen nu?
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:08 am

Angela så imod Moira da hun fornemmede at hun blev set på?
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:10 am

Moira rødmede og s,ilte prøvende til hende, ikke sikker på, hvordan det her ville fungere
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:11 am

Angela smilede blidt til hende "hey" sagde hun og lukkede bogen ".. er alt i orden?"
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:13 am

Moira tøvede, ".. hey" svarede hun og rynkede brynene, "Det tror jeg"
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:14 am

Angela nikkede og så undersøgende på hende "hvad gør dig i tvivl?"
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:16 am

Moira tøvede og sukkede svagt, "Det hele er så .. overvældende og forvirrende"
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:18 am

"Oh.." sagde hun tøvende og nikkede lidt. Hun lagde prøvende en hånd på hendes hånd ".. hvilket?"
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:19 am

Moira rødmede og så på deres hænder ... det gjorde hende varm indeni, "..dette, os .."
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:21 am

"Oh" sagde Angela og rødmede lidt.. hun rømmede sig "hvis det går for hurtigt.. s-så siger du bare til, det kan blive i det tempo du er komfortabel med"
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:23 am

Moira så hurtigt op på hende og rystede på hovedet, "Nej .. nej, det går ikke for hurtigt" forsikrede hun, ".. jeg har bare ikke prøvet det før"
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:24 am

Angela kom til at smile og rødmede svagt "nej.." hun strøg fingrene over hendes hånd "det har jeg heller ikke.. ikke som det her"
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:26 am

Moira rødmede og kom til at smile, "Virkelig?"
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:28 am

"Virkelig" Angela smilede lidt og så op på hende..
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:28 am

Moira tøvede lidt, ".. Hvad gør det her anderledes?" spurgte hun
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:36 am

Angela kom til at smile lidt og rødmede ".. for det første er du jo spændende" sagde hun "det lyder.. forkert, men" hun rynkede brynene og så op på hende "jeg, du drager mig til dig" hun tøvede kort "m-men det er ikke kun det!" forsikrede hun "men jeg kan virkelig godt lide dig.. og jeg har lyst til at fortælle dig om de ting jeg tænker og jeg har lyst til at høre om de ting du tænker.. du udfordre mig" hun kom til at smile "det er spændende.. det er levende.. og jeg.. elsker dig, hvilket er.. skræmmende, hvor meget jeg elsker dig.. og du er passioneret, jeg bliver.. den verden du ser, jeg vil også se den.. men.. samtidig vil jeg have du ser min og.." hun tøvede og så væk "jeg rambler.. jeg har ikke følt så stærkt for et andet menneske før.."
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:55 am

Moira rødmede og så overraskede på hende ... hun så undersøgende på hende og kom til at smile, "Der er ikke nogen jeg hellere vil dele min verden med end dig ... og ingen andres verden jeg hellere vil se." sagde hun og så på hende med et varmt blik, "... jeg elsker at høre om alt det du tænker og laver .. du har så mange kloge og interessante tanker, alt hvad du siger er så ... klogt , gennemtænkt .. fornuftigt og anderledes"
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 2:58 am

Angela rødmede lidt og kom til at smile "ja.. klog, gennemtænkt.. interessant.. anderledes... ikke altid fornuftigt" hun så hende an
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 3:00 am

Moira rødmede g kom til at smile, "Det er du"
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 3:03 am

"Og du" sagde hun og lænede sig op og kyssede hende en enkelt gang på munden
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 3:05 am

Moira rødmede overraskede og kom til at smile svagt. Hun tøvede lidt og så til siden, "... jeg er ikke sikker på jeg .. nogensinde har kunne gøre nogen glad på den måde .. eller haft lyst til at gøe nogen andre glad"
Mercy

Mercy

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 3:05 am

Angela så lidt trist på hende.. hun lænede sig ind og lagde hovedet på hendes skulder "du gør mig glad" sagde hun "rigtig glad"
Moira

Moira

Kvinde

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela EmptyTors Dec 28, 2017 3:08 am

Moira rødmede og så overraskede på hende .. hun kom til at mile og strøg hende over håret, "Det gør mig glad" sagde hun, stadig lidt forundret
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mere snak! - Angela   Mere snak! - Angela Empty

Mere snak! - Angela
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Angela er her! Wuh! - Overwatch og Angela!
» Mere julegav køb! - Fareeha
» Sexting - Angela
» .. hvor skal hun sive i nat? - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: