Rundvisning! - Doomfist
Forfatter Besked Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:13 am Doomfist bestilte laksen!
Synes godt om Synes ikke godt om
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:16 am Satya bestilte også laks!
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 12:13 pm Akande smilte til hende, "Så må vi se om du har lige så glimrende smag som sidst"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 12:49 pm Satya smilede "så håber jeg De havde informeret mig hvis ikke De bryder Dem om fisk"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 1:04 pm Akande kom til at smile, "Så urimelig er jeg ikke, jeg har intet mod fisk"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 1:36 pm Satya grinede lidt "hm, good"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 2:57 pm Akande smilte enigt, "Ja, bestemt"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 2:57 pm Satya smilede.. deres fisk kom!
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:00 pm Akande så på maden, "Det ser i hvert fald godt ud" konstaterede han
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:01 pm Satya smilede blidt og nikkede, imens hun så.. lidt nervøst på Akande og håbede han ville kunne lide det.
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:03 pm Akande prøvede forsigtig fisken og smilte tilfredst, "Den smager også godt" konstaterede han
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:04 pm Satya smilede lettet "godt" sagde hun tilfreds og begyndte at spise.
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:05 pm Akande nikkede, "Ja, godt at vide det også er til at få noget god mad i parken"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:06 pm
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:07 pm Akande smilte, "Det ser ud til at være en glimrende park"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:09 pm Satya smilede og nikkede "det glæder mig De synes om den"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:10 pm Akande nikkede, "Det gør jeg bestemt, det vil blive en god investering, det er jeg sikker på"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:11 pm Satya smilede og nikkede, tilfreds.
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:13 pm Akande smilte varmt til hende og spiste noget mere laks, "Hvor længe skal du arbejde i forbindelse med parken?"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:14 pm "Jeg skal være her måneden ud" sagde hun
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:22 pm Akande nikkede lidt, "Godt, så har vi masser af mulighed for at løbe på hinanden"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:23 pm "Ja" Satya kom til at smile, Akande virkede interesseret i at snakke med hende ".. så hvis De har nogle spørgsmål så er De velkommen til at opsøge mig."
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:24 pm Akande nikkede og kom til at smile, "Det skal jeg huske"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:25 pm Satya smilede og nikkede "godt"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Fre Nov 24, 2017 3:27 pm Akande nikkede, "Jeg håber ikke du fortryder tilbudet, når jeg har udnyttet det for tit"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist
Rundvisning! - Doomfist