Rundvisning! - Doomfist
Forfatter Besked Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:02 pm Akande nikkede lidt, "Det kan jeg ikke udtale mig om" sagde han med et svagt smil
Synes godt om Synes ikke godt om
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:03 pm "Heller ikke jeg beklager jeg" sagde Satya og åbnede op til bagrummet og gik ind!
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:05 pm Akande gik med hende ind, "Du har heller ikke spillet spillet?"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:06 pm "Nej" sagde hun og rystede blidt på hovedet "jeg har ikke spillet mange computerspillet"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:08 pm Akande nikkede lidt, "Det kan jeg heller ikke sige jeg har"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:09 pm De kom til overvågningsrummet! Hvor der sad folk og arbejdede! "Her er overvågningen" sagde hun
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:12 pm Akande nikkede lidt og så sig om, "I har mange ansatte til det" sagde han anerkendende
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:16 pm "Det har vi" sagde hun tilfreds "kundernes sikkerhed er første prioritet"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:26 pm Akande nikkede, "Det er også et godt træk som firma"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:27 pm "Bestemt" sagde Satya enig og smilede til ham.
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:29 pm Akande smilte tilbage, "Igen må jeg sige at det lyder som om I har godt styr på det hele"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:29 pm "Mange tak" sagde hun "De skal endelig nævne hvis De ser noget der kunne forbedres."
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:32 pm Akande nikkede og så rundt, "Jeg skal holde øjnene åbne" forsikrede han
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:33 pm Satya smilede "andet De vil se før vi går videre?"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:35 pm Akande så lidt på billederne, "Nej, det tror jeg er godt for nu"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:35 pm Satya smilede og nikkede. Hun fortsatte ud!
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:38 pm Akande fulgte med hende, "Hvad har du været med til at udvikle?" spurgte han, oprigtigt interesseret
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:39 pm Satya tøvede kort ".. denne vej" sagde hun, selvom Satya havde været med til mange af tingene, så var der noget hun havde stået mere for end andet. Hun gik over imod starcraft dimsen.. og den store crystal!
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:41 pm Akande fulgte med og så sig imponeret omkring, "Hm, jeg kunne se dig stå for noget i denne afdeling"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:43 pm Satya smilede "jeg har været med på det meste af konstruktionen her" sagde hun og så imod den store crystal "og disse små maskiner er mit værk" hun nikkede imod de små robotter der fløj rundt og lavede crystaller!
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:45 pm Akande fulgte hendes blik og smilte lidt, "Dem der flyver der? De ser komplicerede ud"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:47 pm "Det er inspireret af bogscannerne i Oasis" sagde hun med et smil "meget smukke maskiner, jeg tog deres concept og modifiserede dem til selv at kunne skabe hard-light. Ud fra et preprogrameret design selvfølgelig"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:48 pm Akande nikkede og så imponert på tingene, ".. meget imponerende"
Doomfist
Fulde navn : Akande OgundimuAlder : 45 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:48 pm Akande nikkede og så imponert på tingene, ".. meget imponerende"
Symmetra
Fulde navn : Satya VaswanAlder : 28 år Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist Tors Nov 23, 2017 3:49 pm Satya smilede "mange tak"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Rundvisning! - Doomfist
Rundvisning! - Doomfist