Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 .. hvor skal hun sive i nat? - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:30 pm

Moira så interesseret på hende og lagde hovedet på skrå, "Hvad vil du gøre, hvis du kan overtale mig?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:32 pm

Angela blinkede med øjnene, lidt overrasket over spørgsmålet ".. uhm.. blive glad..?" hun så undersøgende på hende "hvad mener du med gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:34 pm

Moira rynkede brynene og overvejede sit spørgsmål lidt, "Hm .. det var måske forkert formuleret, hvad regner du med at jeg gør?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:35 pm

".. det ved jeg ikke" sagde hun tøvende og satte sig på sengekanten inde i boblen "du har en høj position i Oasis.. medmindre den er forbundet med Talon?" hun lagde hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:38 pm

Moira rynkede brynene og rystede på hovedet, "Nej .. der er ingen forbindelse der" sagde hun, "Men jeg er næppe på Akandes gode side, hvis jeg forlader dem." hun rynkede brynene lidt, "Især nu, hvor det virker til de også mister Reaper, Widowmaker og Sombra"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:40 pm

Angela så lidt overrasket ud og rynkede brynene ".. kommer du i fare"?
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:41 pm

Moira overvejede det lidt, "Hm .. det ved jeg ikke" sagde hun så og trak på skuldrene, "Det kommer an på, hvor travlt de har med andre ting, og hvor hævngærrig en mand han er"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:42 pm

Angela så bekymret på hende, ikke glad for den udvilking ".. nej det går selvfølgelig ikke.." sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:44 pm

Moira tøvede og viftede lidt afværgende med hånden, "Det bliver sikketr ikke et problem"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:45 pm

Angela rynkede brynene "jeg skal nok sørge for der ikke sker dig noget" sagde hun alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:46 pm

Moira blinkede overraskede og kom til at smile, "Hvordan vil du gøre det?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:47 pm

"Det ved jeg ikke endnu" indrømmede hun "men du skal ikke være bekymret af den grund, jeg skal nok sørge for din sikkerhed bliver prioriteret"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:48 pm

Moira så på hende og smilte svagt, så nikkede hun lidt, "Det vil jeg huske"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:49 pm

Angela nikkede alvorligt.. og så hende lidt an ".. du kunne hjælpe en masse mennesker Moira.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:51 pm

Moira tøvede og rynkede brynene, "Hrm .. men jeg kunne også udrette så meget for videnskaben"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 5:53 pm

"Man kan kombinere det" sagde Angela alvorligt "jeg har udrettet ting for videnskaben i mit forsøg på at hjælpe, der er altid brug for nye kreaktive, effektive metoder og ny viden"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:33 pm

Moira så hende lidt an, "Hm .. Men vi kan ikke alle dedikere hele vores liv til at hjælpe andre, og så bare håbe det også giver andet udbytte"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:34 pm

Angela tøvede "det kan man" sagde hun ".. men du kunne.. prøve at finde projekter der hjalp andre og ikke lave projekter der skader andre"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:36 pm

Moira overvejede muligheden og så tænktsomt på hende, "Hm .. og hvad så, hvis der var vigtig viden?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:37 pm

Angela tøvede kort "hvad synes du er vigtig for viden?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:39 pm

Moira overvejede det, "Hm .. forståelse af .. hvordan vi fungere"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:40 pm

Angela tøvede.. "hvis nu man fokusere det til ... hvordan det kan hjælpe.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:41 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Men hvis jeg nu ikke er interesseret i, hvordan det kan hjælpe?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:43 pm

Angela tøvede ".. du synes ikke også den del er spændende?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 EmptySøn Dec 17, 2017 6:46 pm

Moira overvejede det og trak på skuldrene, "Det er udemærket, men som en del af det større billede .. det er som at samle et pudsespil og få at vide man kun må samle den ene kant"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
.. hvor skal hun sive i nat? - Angela
Tilbage til toppen 
Side 5 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Angela er her! Wuh! - Overwatch og Angela!
» ..... vi skal snakke - D.Va
» Skal tale med Dem... - Doomfist
» Sexting - Angela
» Mere snak! - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: