Happy Christmas!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


-
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 .. hvor skal hun sive i nat? - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyTors Dec 21, 2017 11:51 pm

Moira tøvede og rynkede brynene lidt mere, "... men, du elsker mig da ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:05 am

Angela rødmede... og så hende i øjnene ".. jo"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:07 am

Moira blinkede overraskede og så forundret på hende, ikke sikker på det kunne være rigtigt. Hun rynkede brynene og prøvede at genvinde sammenhængende tanker, ".. that can't be so"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:12 am

Angela rødmede og så ned "er det så svært at forestille sig?" spurgte hun og rynkede brynene lidt.. hun havde ellers været ret åbenlys
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:15 am

Moira tøvede og kom til at smile svagt, "Ja, det er det virkelig"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:16 am

Angela så lidt overrasket op på hende ".. oh"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:20 am

Moira tøvede og rynkede brynene, ".. jeg er ikke din type menneske"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:23 am

Angela tøvede ".. på mange måder er du"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:24 am

Moira hævede skeptisk et øjenbryn, "virkelig?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:30 am

"Ja" sagde Angela og kom til at smile lidt "det er du"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:32 am

Moira rødmede overraskede, "..men ikke de steder det gælder"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:36 am

Angela rynkede brynene ".. det kommer an på hvem man tænker på"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 12:37 am

Moira så spørgende på hende, "Hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 1:04 am

"At..." hun tøvede lidt og sukkede "om jeg er selvisk og tænker på hvad jeg vil have i en partner eller om jeg tænker på hvilken partner der ville kunne gøre mest for verden.. du kunne være begge dele, men det virker ikke til at være det du vil.. i hvert fald ikke for det samme i verden som mig"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 11:18 am

Moira rynkede brynene og rødmede svagt, det lød jo som ... "Det er ikke selvisk at gå efter det man vil have i en partner" sagde hun og så på kvinden ingen nogensinde kunne beskylde for selviskhed
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 3:21 pm

Angela tøvede "det kommer an på om mit valg ville få negative konsekvenser for verden" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 3:37 pm

Moira kom til at smile lidt, "værre konsekvenser end hvis du ikke valgte?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 3:46 pm

Angela tøvede og nikkede så..
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 4:01 pm

Moira lagde hovedet på skrå, "hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 4:04 pm

Angela tøvede... hun sukkede svagt og så alvorligt på hende "om.. du bruger min viden til at udvikle mere skadelig forskning" sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 4:12 pm

Moira blinkede overraskede og nikkede tøvende, "ah ... selvfølgelig" sagde hun og rynkede brynene lidt
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 4:15 pm

"..." Angela tøvede og så på hende "så selvom jeg længes efter vores samtaler, kan jeg også blive bange for hvad de føre til.. hvis jeg ikke tænkte på resten af verden ville jeg snakke med dig om alt"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 4:29 pm

Moira rødmede overraskede og kom til at smile ... hun så varmt på hende, "Jeg nyder også vores samtaler ... Der er ikke noget jeg ikke vil snakke med dig om"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 4:43 pm

Angela så på hende.. hun rakte op og strøg hendes kind imens hun rødmede "virkelig?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 48 år
Kvinde

.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 EmptyFre Dec 22, 2017 6:16 pm

Moira rødmede og nød berøringen, "Ja, meget" sagde hun og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvor skal hun sive i nat? - Angela   .. hvor skal hun sive i nat? - Angela - Page 31 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
.. hvor skal hun sive i nat? - Angela
Tilbage til toppen 
Side 31 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Angela er her! Wuh! - Overwatch og Angela!
» ..... vi skal snakke - D.Va
» Skal tale med Dem... - Doomfist
» Sexting - Angela
» Mere snak! - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Happy Christmas! :: Hotellet :: Værelserne-
Gå til: